از قلنج و معده درد کلافه شدم😮‍💨😮‍💨

۵ پاسخ

پیش کی میری دکتر اخر؟؟

نی‌نی‌تو نگه داشتی 🥹

منم خیلی معده دارد داستم در واقع ۴ ماه اول همه دردی داشتم خیلی بد بود ولی بعدش دیگه تموم شد

وای منم مامانم نمیزاره قلنجمو بشکنم میگه خطرناکه ولی جاریم میشکست قلنجشو میگفت ایرادی نداره چیزی هم نشذ

به دکترت بگو عزیزم واسه معده قرص میده

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری