بچه ها من از کی نباید صاف بخوابم ؟؟؟

۸ پاسخ

از ماه سوم بیشتر رو پهلو چپ بخواب که خون رسانی به جنین بیشتر بشه

والا طبق گفته دکترا تا ماه اخر میشه به کمر خوابید
ولی میگن بهتر اینه ک به پهلو ها بخوابید
چون ک موقعیت نینی بهتره مخصوصا به پهلو چپ
و موقعی ک میخوای از پهلو راست بیای روی پهلو چپ اصلا نیاز نیست بشینی بعد پهلو به پهلو شی
همین ک غلت بزنی بیای رو کمر و بچرخی به اون یکی پهلوت کافیه

و با اینکارا بند ناف نمیچرخه دور گردن نینی نگران نباش
نینی تو ابه بند اب معلقه
و خودش چرخ میزنه میاد دورش و باز میچرخه هز دورش ازاد میشه

خیلی سخته من دیشب یهو بیدارشدم دیدم به پشت خوابیدم برگشتم به پهلو خوابیدم شکمم درد میکرد نمیدونم چرا

۲۰ هفته

آهان

از ۲۰ هفته عزیزم
ولی سعی کن کم کم خودتو عادت بدی ک یهو ۲۰ هفته نگی نمیتونم...

از ۲۰ هفته

دیگه کم کم به پهلو بخواب

سوال های مرتبط

مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی