از ماه سوم بیشتر رو پهلو چپ بخواب که خون رسانی به جنین بیشتر بشه
والا طبق گفته دکترا تا ماه اخر میشه به کمر خوابید
ولی میگن بهتر اینه ک به پهلو ها بخوابید
چون ک موقعیت نینی بهتره مخصوصا به پهلو چپ
و موقعی ک میخوای از پهلو راست بیای روی پهلو چپ اصلا نیاز نیست بشینی بعد پهلو به پهلو شی
همین ک غلت بزنی بیای رو کمر و بچرخی به اون یکی پهلوت کافیه
و با اینکارا بند ناف نمیچرخه دور گردن نینی نگران نباش
نینی تو ابه بند اب معلقه
و خودش چرخ میزنه میاد دورش و باز میچرخه هز دورش ازاد میشه
خیلی سخته من دیشب یهو بیدارشدم دیدم به پشت خوابیدم برگشتم به پهلو خوابیدم شکمم درد میکرد نمیدونم چرا
۲۰ هفته
آهان
از ۲۰ هفته عزیزم
ولی سعی کن کم کم خودتو عادت بدی ک یهو ۲۰ هفته نگی نمیتونم...
از ۲۰ هفته
دیگه کم کم به پهلو بخواب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.