يبوست شديدگرفتم چيكاركنم 🤧😖

۵ پاسخ

درخواستموقبول کن گلم

شربت لاکسی ژل برای بارداریا عالیه

آب زیاد بخور هیچی مثل آب نمیشه
من سه روز اینجوری بودم
فقط سعی کن روزی دو لیتر آب بخوری
تو دستشویی خیلی ب خودت فشار نیار واسه نی نی خوب نیست😂

انجیر بخور

روغن زیتون بخور.
رو غذا جواب نداد.
ناشتا بریز تو آب ولرم بخور

سوال های مرتبط

مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان ابرا مامان ابرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری