ماهی اصلا نباید بخوری..خییلی هوس کردی ماهی کم جیوه مثل سالمون و قرل آلا لخور
نه عزیزم ماهی وبرنج ربطی به لکه بینی ندار. ممکنه گرمیجات لکه بینی رو بیشتر کنه اما سردیجات نه
منکه هر هفته ماهی رو یه دفعه میخورم. قزل آلا میخورم اتفاقا فکرمیکنم خیلی مفیده و یکبار در هفته مشکلی نباشه
والا میری دکتر میگه هفته ای یه بار ماهی و میگو بخور
اینم بگم هر چیزی که هوس میکنی نیاز بدنته مثلاً ویتامین یا پروتیینی تو اون ماده غذایی هست که بدنت طلب میکنه پس حتما بخور
سالمون و قزل بخور نوش جونت
منکه لبنیات خیلییی زیاد میخوردم تا چند روز پیش
ولی ماهی میگن جیره داره بهتره هر ماهی رو نخورد..والا معلوم نیس ک کدوم حرف درسته کدوم غلط
لکه بینی دارم بدترش میکنه!؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.