یعنی هیچکس واکسن 18 ماهگی نزده😑

۴ پاسخ

عزیزم سبکه نگران نباش
برعکس همه که میترسونن اصلا چیز عجیب و غریبی نیست

واکسن زدی
راهش ببر
بغلش نکن بعد واکسن
تو راه خونه
اینجوری تو پاش جمع نمی‌مونه و درد نمیکشه
خیلی تاثیر داره
وگرنه چند روز گریه میکنه

مثل 6 ماهگی هست،سه گانه،هپاتیت،قطره

واس پسرم مونده
هی امروز فردا میکنم سرما میخوره و مونده هنوز

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شیرین و کنجد مامان شیرین و کنجد ۱ ماهگی