منم همش سرویسم دسشویی برا اینه ک رحم بزرگ میشه داره جا باز میکنه ب مثانه فشار میاره
نبابا،همه باردارا دارن،واس بارداریه،دقیقا روزی ک زایمان کنی برمیگردی ب روال قبل
والا من همش گلوم خشکه سرم درد میگیره دستشویی میرم هی امروز فهمیدم دیابت دارم 😔
عزیزم من قندم لب مرزه
بعد اینکه چیزای شیرین میخورم حالم بد میشه دهنم یه مزه ای پیدا میکنه
مدام هم تشنمه
از این علائم خودم فهمیدم قندم داره میره بالا آزمایش دادم مطمن شدم
تو ازمایش اخرت ک دادی چیزی بود؟
ازاینم میشه که بچه داره بزرگ میشه بهت فشارمیاد...من اینجوریم
دسشویی رفتن زیاد توی فردی که باردار نیست میتونه از علائم قند باشه ولی توی بارداری فقط به این علامت نمیشه توجه کرد چون که توی بارداری به مثانه فشار میاد و زیاد باید بری دسشویی
نه ربطی نداره منم خیلی میرم دسشویی
خشکی دهان از علائم قنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.