سرگیجه خفیف براچیه؟

۲ پاسخ

فشارت نیوفتاده؟

منم این مدلیم ی گاهی.

برا حجم خون و خورد خوراکمونه

سوال های مرتبط

مامان حامی🥑 مامان حامی🥑 ۶ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۴ ماهگی