مامانا قندتون لب مرزه رژیم غذاییتون چیه

۳ پاسخ

تو چند هفتگی رفتی ازمایش دیابت بارداری ع؟زیزم

واقعا پیاده روی خیلی موثره
اگه حتی یه رب هم میتونی راه برو

من لب مرز بودم
روزی نیم ساعت پیاده روی کردم
پشت هم نبود
استراحت بینش میکردم
قند و شکرجاتم نخوردم
بعد دو هفته تکرار کردم ازمایشو
دکتر کفت خوبه
نیاز به انسولین و قرص نداری
ولی هر دو هفته باید ازمایش بدم و چک بشم

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۸ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وششم بارداری