تو چند هفتگی رفتی ازمایش دیابت بارداری ع؟زیزم
واقعا پیاده روی خیلی موثره
اگه حتی یه رب هم میتونی راه برو
من لب مرز بودم
روزی نیم ساعت پیاده روی کردم
پشت هم نبود
استراحت بینش میکردم
قند و شکرجاتم نخوردم
بعد دو هفته تکرار کردم ازمایشو
دکتر کفت خوبه
نیاز به انسولین و قرص نداری
ولی هر دو هفته باید ازمایش بدم و چک بشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.