۹ پاسخ

من کلا شیرینیجات نمیخورم زیاد مثلا اصلا نوشابه و شیرینی نمیخورم ولی اوایل قندم ۹۵ بود بنظرم مهمترین فاکتور کنترل استرسه
و اینکه بنظرم خوردن کیوی هم موثره

مال منم لب مرز بود.پیاده روی هرروز دارم و شیرینیجات کم مصرف میکنم.قند ناشتام اومد رو ۷۰
دکتر گف پیاده روی بشدت قندو میاره پایین

عزیزم مثلا مویز رو روزی ده عدد بخور
خرما روزی ۱ عدد
نون رو کلا چند غله یا جو بخور
روزی نیم ساعت پیاده روی
روزی ۸ لیوان آب
روزی یک عدد سیب و پرتقال بخور

آزمایش قند بارداری بعد از اون محلول نرمالش چنده

شیرینی جات کلا حذف حتی برای هوس هن نمیخورم
سیب زمینی و ماکارانی هم حذف
نون برنج ولی میخورم اونم تو روز ی وعده
ببشتر مغزیجات میخورم
من از ۱۹۸ بعد گلوکز ازمایش بعدیم شد ۹۰

من ۱۱۵ بود رعایت کردم شد ۹۹ بازم بالاست انسولین داد امروز لب مرز باشه رعایت کنی میاد پایین

من رعایت نکردم زیاد چون کلا ویارم شیرینیجاته یذره پایین اومد ولی همچنان لب مرزه دیگه🥴 همه چی میخورم ولی کم

قند مصنوعی حذف کردم
نون سنگک و آرد کامل استفاده کردم
کدو سبز میخوردم
پایین نیومد الان دارم انسولین میزنم😂

چند بود قندت؟

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری