۲ پاسخ

برای شمازوده

من ۹ صبح فرنی میدم
ساعت ۳ سیب زمینی و کدو و هویج رو آب‌پز میکنم کره میزنم میدم
شبم موز یا سیب پخته و گلابی پخته میدم

در طول روزم شیر خودمو میدم
دو بارم شیر خشک

سوال های مرتبط