خانوما میشه در هفته 37 بارداریم سزارینو انجام داد؟

۶ پاسخ

من ۳۷و۶روز بودم

من قراره پس فردا برم واسه زایمان
۳۷هفته و۱ روزم

من ۳۷ هفته سز شدم و مشکلی نداشت

بسته ب وزن بچه مشخص میشه معمولا ۳۷ هفته و ۲ ۳ روزم قبول میکنن اما دکتر من گفت ۳۸ هفته کامل بیا

بستگی به شرایط فرد داره بعضیها که دوقلو دارن آره
بعضی هام که شرایطشون جوریه که باید زود بدنیا بیارن بچه رو

بله بچه کاملهههه

سوال های مرتبط

مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی
مامان ترانه مامان ترانه روزهای ابتدایی تولد