شیر ببلاک یا آپتامیل؟

۱۰ پاسخ

اپتامیل عالیه

ببلاک عالیه

اپتامیل خیلی خوبه
الان ببلاک میدم ..... اونقدر نفخ داره و زور میزنه

عزیزم دختر منم آپتامیل یک میخوره راضیم سبکه نفخ کم داره باید ببینی چه شیری به نوزادتون میسازه دستورالعمل تهیه تمتم شیرهای نوزادی یک یک طوره فقط برای کولیک و رفلاکس فرق داره تلخ و بدبو هستن نان هم نفخ زیاد داره

من ببلاک میدم و خیلی راضیم هم سبکه و هم شکمش خوب کار میکنه باهاش و اذیت نمیشه و اینکه وزن دهیشم خوبه

من ببلاک میدم

پسرمن آپتامیل
هم خوب وزن گرفته هم خداروشکر معده درد و اینا نداره

پسر من ببلاک میخوره
راضیم بهش میسازه
شیر سبکیم هست

من ببلاک راضی بودم هم طعمشو دوست داشت هم وزن خوب اضافه میکرد

من ببلاک راضی بودم هم طعمشو دوست داشت هم وزن خوب اضافه میکرد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان پناه🤍🍒 مامان پناه🤍🍒 ۷ ماهگی
مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۸ ماهگی
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱۰ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ ماهگی
مامان آقا ایهان😍 مامان آقا ایهان😍 ۱۴ ماهگی