اپتامیل عالیه
ببلاک عالیه
اپتامیل خیلی خوبه
الان ببلاک میدم ..... اونقدر نفخ داره و زور میزنه
عزیزم دختر منم آپتامیل یک میخوره راضیم سبکه نفخ کم داره باید ببینی چه شیری به نوزادتون میسازه دستورالعمل تهیه تمتم شیرهای نوزادی یک یک طوره فقط برای کولیک و رفلاکس فرق داره تلخ و بدبو هستن نان هم نفخ زیاد داره
من ببلاک میدم و خیلی راضیم هم سبکه و هم شکمش خوب کار میکنه باهاش و اذیت نمیشه و اینکه وزن دهیشم خوبه
من ببلاک میدم
پسرمن آپتامیل
هم خوب وزن گرفته هم خداروشکر معده درد و اینا نداره
پسر من ببلاک میخوره
راضیم بهش میسازه
شیر سبکیم هست
من ببلاک راضی بودم هم طعمشو دوست داشت هم وزن خوب اضافه میکرد
من ببلاک راضی بودم هم طعمشو دوست داشت هم وزن خوب اضافه میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.