سلام مامانا این بچه سوم ۳۹ هفته هیچ دردی ندارم چه کار کنم

۴ پاسخ

برو دکترمنم سربچه سوم که الان یک ماه شده اینجوری بودم سزارین هستم ها رفتم دکتر گفت آب بچت کم شد

برو دکترمنم سربچه سوم که الان یک ماه شده اینجوری بودم سزارین هستم ها رفتم دکتر گفت آب بچت کم شد

برو دکترمنم سربچه سوم که الان یک ماه شده اینجوری بودم سزارین هستم ها رفتم دکتر گفت آب بچت کم شد

برو دکترمنم سربچه سوم که الان یک ماه شده اینجوری بودم سزارین هستم ها رفتم دکتر گفت آب بچت کم شد

سوال های مرتبط