۸ پاسخ

نمیدونم ولی من هروز نخورم انگار یچی کمه🥴🥴🥴تازه روم به دیوار روزی دوتاهم شده بخورم دیگ‌میدونم خیلی زیاده روی 😣🥴

من پریما فقط دوست دارم تاثیر داره؟؟؟
کاکائوشم زیاده ولی میخورم

من اینارو همه میخوردم کبابدو مغزیجات و......وزنش ۲۰۰گرم پایین بود صدک۴۰همیشه
جثه خودم و شوهرم درشته فقط ی چیزی بچه بودیم لاغر رودیم

نمیدونم ولی من اینو بهونه کردم و زیاد میخورم🤣🤣چون خیلیییی دوس دارم

من از بچگی از بستنی بدم میومد
اصلا دوست ندارم
کلا شیرینیجات دوست ندارم بستنی که اصلااا😫

من زیاد خوردم ولی طبق ژنتیکش ریز میز بود

بله خیلی زیاد
من یه روز درمیون میخوردم خیلی تاثیر داشت

من خیلی بستنی خوردم اخرا ووزن بچم خوب بود موقع تولد

سوال های مرتبط

مامان مامان بهداد مامان مامان بهداد ۷ ماهگی
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی