فقط طبیعی ...البته با ورزش تو دوران بارداری زایمان راحتی خواهی داشت
عزیرم این کاملا شخصیه باید خودت ببینی کدوم ترجیحت
من خودم به شخصه جرئت و تحمل درد طبیعی رو ندارم اصلا و از اونجایی که خواهرام سزارین کردن و خیلی زود سرپا شدن و درد نداشتن تصمیمم سزارینه
به نظر من اگه از اول بارداری ورزش و پیاده روی داشته باشی و استانه دردت بالا باشه طبیعی عالیهههههه
من صد بار دیگه به عقب برگردم بازم طبیعی و انتخاب میکنم
اون حس و حال خوب دنیا اومد بچه و گذاشتنش رو شکم و به هیچی نمیدم
انگار دنیا رو میدن بهت
فقط بستگی به بنیه بدنی و پیاده روی و ورزش داره🤩😍
اگه تحمل دردت خوبه طبیعی بهترین گزینه هست
من خودمم طبیعی رو ترجیح میدم به سزارین
طبیعی
طبیعی ترجیح میدم
من از جفتشون میترسم هرموقعی حرفشون میشه حالم بدمیشع🤕
من زایمان اولم،درد طبیعی کشیدم بعد سزارین شدم.کاش از همون اول سزارین انتخاب میکردم
سزارین
بستگی به خیلی چیزا داره عزیزم سر و شونه وزن بچه و لگن مادر اگه نخونه با هم اذیت شی سزارین امن تره
و آمادگی روحی جسمی هم خیلی مهمه
من فعلا تصمیمم رو طبیعیه تا مظر اخر دکترم
من که میخوام طبیعی زایمان کنم
من به شخصه زایمان اولم طبیعی بود و خیلی درد کشیدم و اذیت شدم جوری که دیگه قید بچه دار شدنمو زدم وحشتناک بود برام و اصلا خاطره خوبی برام نموند ازش
صد درصد طبیعی اونم بیحسی توسرم ینی خاب خاب بیدار میشی بچه بغلت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.