مامانا واکسن چهارماهگی سختتره؟

۳ پاسخ

نه زیاد مثل دوماهگی هست
فقط باید ببینید بچتون تو‌ دوماهگی چه جوری بوده
تو چهار ماهگی هم همونجوری هست

هر لچه ای توی یک مرحله واکسنش سخته دختر من ۲ ماهگی سخت بود چهار ماهگی هیچی نفهمیدم حالا ببینم ۶ ماهگی چطور میشه

بستگی به بچه داره

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۱۱ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان رضاوآیدا مامان رضاوآیدا ۱۰ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۴ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی