آره عزیزم من چون یه سقط داشتم دکتر گفت از قبل بارداریم بخورم الآنم دارم میخورم
من چنروزه دارم میخورم از روز اولی ک رفتم دکتر بهم داد🥲
منم بعد انتی شروع کردم
منم ازین هفته دکترم نوشته و میخورم
اره عزیزم طبق آزمایش ان تی برای خون رسانی بهتر به جنین میخورم
منم از هفته ۱۳شروع کردم ب خوردن طبیعیه
بله منم میخورم چون شریان رحمی سمت چپم بزرگ شده
آره من از ۵ هفته دارم میخورم
اره از ۱۰ هفته تا ۳۶ هفته باید بخورم
بله منم بعد انتی شروع کردم
من دارم میخورم گفت تا هفته ۳۶باید بخوری
به من دکتر چند روزه داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.