۷ پاسخ

آب هویج خیلی خوبه لیمو ناد

هرچی ک فکر کنی من خوردم اثر نداشت گالاکتومید خوبه ولی حیف ک دیر خوردم بچه ام دیگه سینه نمیگیره

اینو از گهواره اسکرین گرفتم خیلی کامل بود

تصویر

مکیدن نوزاد، خوراک خوب و استراحت کافی شیر رو زیاد میکنه
آبگوشت، آب هویج، دلستر و ماکارونی خوبه واسه افزایش شیر
بعدا اگه راه نیفتاد پودر و قطره و کپسول شیرافزا هم هست اول طبیعی پیش برو

ماهی شیر برنج چایی و خرما ابگوشت

لاکتاول بگیر

مکمل لاکتاول عالیه

سوال های مرتبط

مامان 💙 مهیار 💙 مامان 💙 مهیار 💙 ۳ ماهگی
مامان محمّـــدصدرا مامان محمّـــدصدرا ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان محمدرسول مامان محمدرسول ۱۰ ماهگی
مامان 🌹 رز مامان 🌹 رز ۴ ماهگی