تمام شکمم نفخه دارم میمیرم خانما چیکار کنم آبروم رفت آخهههه😅🥲

۵ پاسخ

من همون اولا خیلی اینجوری میشدم😂نمیشد جایی برمم همش گوز

بزن بیاد بیرون بابا خودتو راحت کن بارداری اذیت میشی منکه خودمو اذیت نمیکنم🤣🤣

دقیقاً نفخ خیلی بده منم خیلی دچارش میشم

وای نگه نداریا..خیلی فشار میاد ب روده ها و بچه
برو یه جا با خودت خلوت کن😂

من اتفاقا مامان علیسان عزیز کل شکمم خوابیده 😂😂نمیدونم کجا رفته اخه بچمم هم لگد میزنه چرا شکم من اینقد صاف شده

سوال های مرتبط

مامان فندقکم 🌰 🥹 🩵 مامان فندقکم 🌰 🥹 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری