۵ پاسخ

برای وزن بچه عالیه ولی روی وزن خودت تاثیر زیادی نداره

دکتر من گفت لیدی میل خوب نیس
گفت پروتیین خیلی بالایی داره باعث پیری جفت میشه و خونرسانی به جنین کم میشه منم نگرفتم

من دوهفتس دارم میخورم خودم چاق نشدم نی نی رو نمیدونم‌هنوز

نه میگن خوبه یکی بچه ها میگفت یک هفته خوردم 300گرم بالا رفته

دوسته من از هفت ماهگی خورد چون وزن بچش کم‌بود هفته گذشته زایمان کرد تو چهل هفته بچش ۴کیلو هست ولی دیگه بخاطر وزن نینی سزارین شد

سوال های مرتبط