اره بخور فست فود نفخ نداره پیتزا اگ میخوری فلفل دلمشو کمتربخور ولی از دوماه ب بعد کم کم شروع کن چیزای نفخ دار بخور کمعده کوچولوت عادت کنه کم کم شروع کن
منظورتون چیه از غذای سنگین
اره بابا بخور من همچی میخورم از روش چای نبات میخورم هیچی نمیشه نفخ نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.