استراحت مطلقی ها بیاین بگین این روزا و چجوری می گذرونین؟

۶ پاسخ

چراانقدسخته...انگار روی سنگ دراز میکشم

دکترت کیه عزیزم

استراحت کجا بود وقتی غریبی بچه کوچیکه هم داری

من که کیف میکردم 😑بدم میاد از کار کردن بیکاره بودم هستم تو خونه شوهر دنبال بهونه بودم ولی دیگه دارم کم کم کار میکنم 🤕

باهزارفکروخیال آشفته،من همش میگفتم خدایا ۳ماهوپشت سرمیزاشتم خیالم راحت میشد الان تازه وارد۴ماه شدم دکتراستراحت مطلق داده هماتوم20*29mmدارم 🥺

افتضاحه واقعا انگار سلول انفرادیم

سوال های مرتبط