مامانا تو هفت ماهگی سونو نمیخاد بدم؟؟؟

۴ پاسخ

چرا عزیزم سنو رشد هستش که بین هفته 28تا 32میتونی انجامش بدی و یه بارم نزدیک زایمانته

من یه سونو ساده دادم

نه شروع ماه هشت بايدسنورشدبدي 30هفته

ن دیگ باید صبر کنی ک سونو وزن رو بدی

سوال های مرتبط

مامان کیان و النا مامان کیان و النا ۴ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۵ ماهگی
مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی