۴ پاسخ

من سردخترم ماه آخرمیخوردم چون وزن بچم کم بود

اگر کالری کافی بهت نمیرسه و تغذیه خودت کامل نیست یا وزن جنینن کم تر از سن بارداری بهت‌دادن موردی نداره بخوری برای همسن دوران بارداری هست(دکتر تغذیه هستم)

حتما چیزایی که دکتر تغذیه میگه رو با دکتر زنانت هماهنگ کن

حتما صلاح دونسته ک بهت گفت بخور

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد رادمان مامان محمد رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان nora💗 مامان nora💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری