۱۹ پاسخ

ببین برو فقط توت بخور و آب ولرم زیاد حله

خاکشیر بخور
فلفل قرمز تو غذات بریز

دسشویی میری اصلا زور نزن
آلو بریز تو آب بخور
انجیر بریز تو آب بخور
خاکشیر و تخم شربتی بخور
دسشویی میری مقعدتو با آب ولرم ماساژ بده
اگه خوب نشدی ی پودری هس بگیرر

شیر داغ هم امتحان کن

اب جوشیده نه اب شیر بخور مثلا دو تا لیوان پشت هم یا پرتغال دوتا بخور ،انجیر خیس کن تو اب جوش بعد یکساعت دوساعت هم خود انجیرو بخور هم ابش

وای منم دارم میمیرم هم یبوستم هم معده درد شدید شربت لاکسی ژل آدامس انجیر آب خوردم اما انگار ن انگار کره خوردم شکمم سفته درد می‌کنه حال ندارم معدمم از ی طرف

تون سفید بخور سریع جواب میده

شیاف بزار یا ناشتا چایی شیرین بخور

قبل وعده غذاییت روغن زیتون بخور

من یه سال بعد سزارین یبوست شدید با خونریزی و درد شدید داشتم
هرچی ام می‌خوردم خوب نمی‌شدم
حتی دارو هام جواب نمیدادن
من بخاطر شیردهی بود که آب بدنم کم میشد
بعد قرص آهن
بعد آنتی بیوتیک که چون عفونت شدید داشتم یک ماه خوردم
فقط با گذشت زمان خوب میشه
فقط برای زخم مقعدت من یه کاری کردم تو دو سه بار خوب خوب شدم
کرم شقاق سینه ی ماتیلدا ،فرانسویه، با عصاره عسله ، اصلنم شستشو نمی‌خواد
اونو بزن روی زخمت چند روز
خوب خوب میشه
من کلی دارو و شیاف و پماد مصرف کردم اما جواب نگرفتم ولی با این فوری خوب شدم

آلو، لواشک و اینا رو تست کن
فعالیت بدنی و هوازی هم کمک کننده است، اگر پزشک منعتون نکرده

امروز تو کانال "بله" ام قسمت اول پادکست "مغز جنین من" رو قرار دادم
مامانای آگاه و دغدغه‌مند خوشحال میشم گوش بدید و نظرتون رو بگید.✨️🌱

آیدی کانال بله👇
@elaheghorbanpoor

توت و انجیر بخور عالیه

روغن زیتون بخور بریز رو غذات. سالاد نخور سبزی خوردن بخور. گوجه فرنگی موست بکن روش روغن زیتون بریز بخور. انجیر خشک بذار تو اب جوش دو ساعت بعد هم خودشو بخور هم آبشو.

دکتر به من شیاف گلیسیرین داد یعنی آبه روی آتیشه کمتر از ده دقیقه جوابه می زاری یکم راه میری و حله

کمپوت گلابی و انجیر بخور

زردالو بخور کیوی بخور الوطلایی م تو اب مرغ میریزن بخور

برو دکتر عزیزم

جان جان کشیدم میدونم چی میکشی

زیتون بخور

سوال های مرتبط