۳ پاسخ

بعضیا بدون مشورت پزشک زود شروع میکنن چرا مضره ، ولی اگر پزشک صلاح ببینه از ۴ یا ۵ ماهگی میتونه شروع بشه بستگی به شرایط رشد بدن و وزن بچه داره

نه۶ماهگی بنظرم نده ضررداره

چرا عزیزم‌ضرر داره فقط بعضی بچه ها رفلاکس دارن که دکتر میگه زودتر شروع کنن دکتر دخترم به من گفت یا از اخر ۴ ماهگی یا اوایل ۵ شروع کن ولی من تاجایی که بشه میزارم ۵ ماهش تموم بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی