سلام خانما چیکار کنم سر بچم بیاد پاین که طبیعی باشه زایمانم

۴ پاسخ

برا من چند روز قبل زایمان بچه چرخید البته عرضی بود برا یکی از اقوام مونم همینطور دیر برگشت بچه ... من ورزش می کردم ماما بهم داده بود ورزشارو

من سرش پایینه 😂تازه گریه میکنم نه طبیعی می‌خوام نه سزارین 😂😂😂

خیلی از سزارین می‌ترسم😭

بچه برمیگرده تو هفته های بالاتر مال من برگشته حالا من میخوام سزارین کنم برگشته🤣میخواستم طبیعی باشه بریچ میموند

سوال های مرتبط