من خودمم قندم ناشتا ۱۰۰ بود رژیم دارم ۳ماهه،اب دور جنین هم زیاد بود خدارو شکر این سونو آخر نرمال شد
۱۱۰ بالاس عزیزم برا خانم باردار باید زیر ۹۲ باشه،چیزای شیرین رو نخور قند مصنوعی رو هم حذف کن ،برنج نان ماکارونی سیب زمینی رو هم کم کن،اگه قندت بالا بمونه باعث میشه آب دور جنین زیاد بشه ،جنین تو شکمت زیادی وزن بگیره و مشکلات دیگه پس رعایت کن
واس من ۹۲بود ناشتا
حالا چند وقت دیگ آزمایش دارم ایشالا زیاد بالا نره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.