۹ پاسخ

طعم کاکائویی از همه بهتر انگار

لیدی میل آهن دارع با شیر نباید بخوری

من کاکائو رو‌گرفتم خیلیییی خوشمزس ، صبحا با آبجوش میخورم

فقط کاکائو بخر توت فرنگی موز وانیل افتضاحن من توت فرنگیشو کامل ریختم دور

من كامائو گرفتم غروبا ميخورم

موزیش خریدم بدمزست

من موزیشو میخورم بااب دوسندارم
ایندفه میخام کاکائویی بگیرم

موزی ام بد مزس من توش موندم😂

با آب ولرم درست کن که حل بشه بذار یخچال خنک بشه بخور
من توت فرنگی گرفتم بد نبود
اما سر پسرم کاکایویی گرفتم خوب بود
من با شیر میخوردم میگن که ذب نداره باید با اب بخوریم

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری