۶ پاسخ

آپتامبل خوبه

من بچم ۳۲۸۰ دنیا اومد... ۲ماهگی ۵۹۰۰ بود...
شیرخش‌ک نان و اپتامیل میدادم بهش

از پسر منم همینه

عالیه بابا منکه خیلی وزنش پایینه چهارماهشه و وزنش پنج کیلوعه هم شیر خودمو میدم هم کمکی

بچه یه خورده وزن کم می‌کنه ولی نگران سلامت باشی نه وزنش با شیر خشک بالا ببری شیر خشک باد فقط اتفاقا وزن بچه عالیه کم نیست

من نان میدم وزن دهیش عالیه( الان رفلاکس داره نان ای ار میدم) قبلش ساده بود عالی بود
اگه به پروتئین گاوی حساسیت نداره خوبه

سوال های مرتبط