۵ پاسخ

اره بخور

ازمیگوک حقیقتانمیدونم عزیزم اماچیزی بخورک پروتئین بالایی داره مثه جوجه اینا ک دیرگرسنه بشی.. ان شاالله بسلامتی وبادل خوش نی نیتوبغل بگیری عزیزم

من ماهي خورده بودم😂البته نميدونستم كه قراره زايمان كنم يهو ٦صبح كيسه آبم پاره شد

خوشا ب حالت😬

نه بعد ۶عصر مگه نگفته بهت فقط سوپ رقیق؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و حسین مامان فاطمه و حسین ۱۲ ماهگی
مامان مهدیارومه‌یاس مامان مهدیارومه‌یاس ۱ ماهگی