اراده قطعا خیلی مهمه منم بعدزایمان خودمو رها کردم الان ب خودم اومدم ۴_۵روزه رژیمم خیلی احساس سبکی دارم اگر خواستی گروهی هس روبیکا ببرمت اونجا خوبه همه رژیمن دیگه لغزش نمیکنی
نه قرص افسردگی ربطی به اشتها نداره
منم الان یه هفتس رژیمم
دیگه سخته ۲ هفته باید سختی بکشی تا بیفتی رو روال
منم اراده ندارم رژیم بگیرم نخورم عصبی میشم. در عوضش الان تپل بامزه ام☺
وای منم از وقتی که از ج ن گ برگشتیم خونه همینجوری شدم همش استرس دارم و پرخوری میکنم روزی هزاربار به خودم لعنت میفرستم انقدر میخورم و دارم روز بروز چاق میشم 😑😑
قرص افسردگی نخور شنیدم اینا بدتر چاق کننده هستند
یه برنامه ریزی کن رژیم بگیر( هرچند که نیاز دارم یکی اینو به خودمم بگه😑)
رژیم نگیر
چیزای مضر نخور
سالم بخور
لاغر میشی
سلام عزیزم. میگم به دکتر نورولوژی عالی. همون مغز اعصاب که جراح نیس. میخام تو اهواز. نمیدوی کی هست
منم مثل شما بودم بی اراده ولی الان ۴ روز رژیم هستم یه هدف برای خودت تعیین کن ویه برنامه بگیر و تعهد بده به خودت سنگ بیاد رژیمت پاوجا باشه
به خاطر وزنت افسردگی گرفتی ؟ بیخیال خواهر . اینقدرم زیاد نیستی
شیر نمیدی؟ منم همین حسو دارم
عزیزم روزی یدونه قرص منیزیم بخور جلو اشتهاتم میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.