اون روزی ک کامنت های سونیا رو خوندم😂😂😂
یه هفته پیش تو جمع دوستام بودیم😅
یادم نمیاد
تو تاپیک آخریم بذار
من ازوقتی ک پدرومادرم وخواهرزاده ی جونم فوت کردن ازته دل نخندیدم همه خندهام الکیه.دیشب شوهرم میگه چرالباس مشکیتودرنمیاری هنوزعزاداری چون آذرماه فوت کرده میگم آره هنوزعزادارم همه رفتن دنبال خوشیشون ب منکه میرسن میگن عزاداریم ولی من واقعاعزادارم .پسرم راه افتادذوق نکردم پسرم مامان گفت ذوق نکردم چون خواهرزادم پسرموبغل میگرفت میچلوندش میگفت عشق آبجی پسرمم براش میخندیدیادش میوفتم یاپسرمومیبینم یادخواهرزادم میوفتم الانم دارم مینویسم گریه میکنم هیییی خدا
همین نیم ساعت پیش باکارای دخترم و همسرم
چندوقت پیش یه اقایی اومده بود کولرمونو درست کنه بعد که کارش تموم شد اومدم پولشو بزنم شماره کارت داد فامیلیشو که دیدم ترکیدم جلوی یارو بعد که رفت با شوهرم مرده بودیم از خنده ببشتر از عکس العمل من😂 فامیلیش ساکی بود😄
چند وقت پیش یکی تایپیک گذاشته بود چکار کنم پیش شوهرم سکسی باشم شماچکار میکنید
یکی نوشته بود میپرم جلوش میزنم در کونم میگم این مال کیهههه😂اونم میگه مال منه
یکی دیگ تایپیک گذاشته بود میخام از شوهرم پول بگیرم چ پیامی بدم ک سکسی باشه پول بهم بده
یکی نوشته بود بگو نفسمممم بلبلت تو قفسم 😂
کلا اسکولم خیلی میخندم ب همه چی
یادم نمیاد 🫠
منم از وقتی مامانم فوت شد میخندم ولی از ته دل نه یه حس غریبی باهامه🫠🥲
واقعا یادم نمیاد
خیلی وقته نخندیدم از ته دل🙃
مخصوصا از ۹/۹ پارسال که خالم فوت کرد
کلا زندگیمون زیر و رو شد هعیییی
امروز ظهر رفتیم بازار تبریز یه اقای مسن بود کلی دنبه اویزون کرده بود پایینشم توو یخچال کلی شمع گذاشته بود برام عجیب بود دنبه و شمع گفتم شاید شمع رو از چربی دنبه درست کرده😁ازش پرسیدم این چیه حاجی به ترکی جواب داد چیه شمع دیگه😐 گفتم خب با این دنبه هاس دوباره با عصبانیت گفت نه بابا شمع دنبه چیه شمع معمولیه
گفتم حاجی چته اروم باش سوال کردم پولتو بالا نکشیدم که با خنده میگفتم بدتر عصبی شده بود بهم میگفت گت دا قیزززز گت😂 بعد پیش خودم گفت خب اخه شمع دنبه چیه تو سوال میکنی🤦🏻♀️😁
امروز صبح بود
به شوهرم خیلی خندیدم
تی شرت پوشیده بود خیلی چروک داشت
یادم نیست
امروز بود تو جاده یهو یه ماشین میخواست به یه پیر زن با عصا بزنه
پیرزنه یجور قر داد کمرشو ماشینو رد داد که اگه هرکی بود تصادف میکرد😂😂😂
سه سال پیش قبل مریضی و فوت مامانم
یادم نمیاد
دیروز بود، با کامنت های زیر تاپیک مامان مهرسام😂😂
یادم نمیاد شاید خیلی وقت پیش🙂
من همین ظهری داداشم ۹سالشه خیلی بانمکه ادابازی درمیاوردروده برشدیم بامامانم😂♥️
یادم نمیادد😪همش قهرودعرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.