۵ پاسخ

اصلا نزار بچه میک بزنه و بگو دکتر دارو بده عزیزم

من دکترم تو بیمارستان یه قرص بهم داد عالی بود سریع شیرم رفت ولی یه شب تا صبح لرز شدید کردم

عزیزم چرا شیر نمیدی

قرص کابرگولین برای قطع شیرهست اما معمولا بدون نسخه پزشک نمیدن برو دکتر تا برات بنویسه

مگه شیر خودتو نمیدی

سوال های مرتبط

مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی