سلام زردآلو ضرر نداره ؟

۷ پاسخ

نه باباا هر میوه ای ویتامین خودشو داره و مقویه بنظرم دقت نکن و بخور و اینک برا زیباییه جنینم اثر میزاره😉

هسته نباید بخوری.خودشو بخور

اشکال ندارع ولی بعدش غذای چرب نخور اصلا
مثلاً من چون غذام چرب
ساعت شش صبح زردآلو خوردم 🤣🤣🤣

نه نوش جان

نه بابا

نه نوش جونت
فقط بعدش یه چیز گرمی هم بخور اگه اذیت میشی
من دل درد میگیرم از سردیش 🥴😅

نه ضرر چرا؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری