نه باباا هر میوه ای ویتامین خودشو داره و مقویه بنظرم دقت نکن و بخور و اینک برا زیباییه جنینم اثر میزاره😉
هسته نباید بخوری.خودشو بخور
اشکال ندارع ولی بعدش غذای چرب نخور اصلا
مثلاً من چون غذام چرب
ساعت شش صبح زردآلو خوردم 🤣🤣🤣
نه نوش جان
نه بابا
نه نوش جونت
فقط بعدش یه چیز گرمی هم بخور اگه اذیت میشی
من دل درد میگیرم از سردیش 🥴😅
نه ضرر چرا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.