۹ پاسخ

من ۷۶کیلو بودم ۱۲هفته که بودم ۷۷شدم نمی‌دونم دیگ الان چند کیلوم منم زود چاق میشم اصلا نمی‌خوام وزنم برع بالا مخوام بچم وزن داشته باشه

به بهداشت گوش نکن منم رفتم گفت وزنت ثابته باید بیشتر باشه حس کردم سو تغذیه گرفتم😂

بهداشت کلا عادتشه یه استرسی بده چرت میگن

من اونسری رفتم هفته ۱۴ بود فشارمم نگرفته بود نیم کیلو وزن کم شد بعد تو دفتر نوشت ۱۶ هفته الکی یچیزی نوشت برای فشارم وزنمم ۲ کیلو اضافه نوشت😐😐😐

نه عزیزم خوبه من الان ۵۷ هستم
و گفت خیلی هم خوبه

هرماه ۱ کیلو تا ۱ کیلو خوبه بیشتر خوب نیست خوب اضاف کردی به اونا اهمیت نده زیاد

عزیزم اصلا به بهداشت توجه نکن دوکیلو چاق میشدی میگفت وایی چقدر چاق شدی یک کیلو شدی میگه وزنت کمه بهداشت همش استرس میده

خوب اضافه کردی،ولشون کن

وزن گیری چنین هفته ها ۲۸ به بعد من رفتم سونو بهداشت میگفت وزنت کم ولی سونو گفت وزن جنین اوکی الکی پرخوری نکن

سوال های مرتبط