۴ پاسخ

نفخ داره

عزیزم بخور اگه ببنی هم چیز نفخ اوره خونمیشه باید بخوری همه چیز بخور وعرق نعنا بخور تا بچت عادت کنه ب چیزهای ک میخوری زیاد روی نکن تا میتونی بعدا چیز دیگه هم بخوری

من خوردم

من مامانم میگه همه چی بخور یه لیوان نباات و عرق نعناع هم روش بخوری بچه اذیت نمیشه برا نفخ و سردی و... حالا نمیدونم دیگه

سوال های مرتبط

مامان ✨امیر و بهار✨ مامان ✨امیر و بهار✨ ۱۴ ماهگی
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی