مامان از کی بزای وزن گیری برم و اینکه چیا بخورم خوبه

۳ پاسخ

32 هفته ب بد

از ۲۸ تا ۳۲هفته
من ۲۸هفته و۵روز رفتم
تخم مرغ .مرغ‌.گوشت .کباب .حلیم .آجیل. حبوبات

از ۲۸ تا ۳۲ هفته بعد خرما گردو بادوم بستنی گوشت مرغ تخم مرغ آبگوشت حلیم اینا برای وزن گیری عالی هستن

سوال های مرتبط

مامان والا
👶🏻🤍🩵💙 مامان والا 👶🏻🤍🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان الارا مامان الارا هفته سی‌ام بارداری
مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان nini مامان nini هفته بیست‌وهشتم بارداری