۱۰ پاسخ

قطره شیرافزا میخوردم آب هویج و آب پرتقال طبیعی تاثیر داشت برام چای نبات غلیظ وکم رنگم خوب بود، من دوغم میخورم تاثیرداره شیر گرم و شیره انگور
سوپ شنبلیله خیلی خوبه وآبگوشت

پودر شیرافزا بگیر، من عرق رازیانه هم میخورم خوبه، کاچی هم خیلی واسم جواب میده

برو عطاری رازیانه بخر مثل چای دم کن روزی ۳لیوان بخور

من اکثرا چایی میخورم

ابگوشت
روغن و کره محلی
رازیانه دم کن بخور
شیربرنج
مایعات کلا شیر و زیاد میکنه
چای نباتم عالیه
برا من اینجور بود

چایی زیاد بخور

شیر محلی بجوشون بخور لیدی میل و قطره شیر افزا ولی صبوری کن تا هفته اول انشالله شیرت زیاد میشه

عزیزم روز چهارم شیر میاد . هی هی بزار بچه میک بزنه چشم های سینت باز بشه خودت با دستت فشار بده وگرنه شیر یهو بیاد سر سینه هات زخم میشن

سوپ خرما آبگوشت چای کمرنگ

من شنیدم .آبگوشت. دلستر . ریحون سبز شیر افزاست. اما میتونی از داروخانه شیر افزا هم بگیری

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان سِلین❤️ مامان سِلین❤️ ۳ ماهگی
مامان دلارا💗 مامان دلارا💗 ۱۲ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۹ ماهگی
مامان آیهان💙🦋 مامان آیهان💙🦋 ۷ ماهگی