پناه خییییلی زیاد شده یعنی اینا برن مدرسه هرکلاس ۱۰ تا پناه و ۱۰ تا شاهان هست😂
پناه.
لنا کمتر و قشنگ تره 🥰
اگه دوس داری بیا تو کانال برات نظرسنجی بذارم 😍
من اسمهایی که هر روز سرچ میکنم همه رو تو یه کانال بله میذارم با معنی و ریشه اسم
تا الان کلی اسم جمع کردم هر روزم که سرچ میکنم کلی اسم بهش اضافه میکنم
چون دیدم اینجا خیلی از مامانا میگن پیشنهاد اسم بدین فکر کردم شاید به بقیه مامانا کمکی بکنه
اگه دوس داشتی میتونی عضو شی و هر روز اسم ها رو ببینی
اگرمنیاز به نظرسنجی داشتی اونجا میذارم برات
انشالا نینیت رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال بله
@nininaam
لنا زیباتره❤
پناه .
لنا.
لنا خیلی بهتره.پناه خیلی زیادشده دیگه
لنا خیلی کیوت و نازه💓🍒
لنا قشنگه
بنظرم لنا جدید تره
لنا قطعا
پناه قشنگتره
لنا
یه ایران شده پناهگاه قطعا لنا
لنا عزیزم
لنا
هردو خیلی قشنگن منم نظرم بودن اول ،اما الان پریماه تو فکرمه.قشنگه؟
لنا.
لنا بهتره بین المللی هم فکر کنم باشه
پناه.
پناه قشنگتره
هر دو تاش قشنگه ولی پناه قشنگتره
لنا جدید تره
لنا🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.