من همه چی میخورم بعدش نعنا میخورم خداروشکر چیزی نشده
غذاهای نفاخ رو سعی کن کمتر بخوری و نفخشون حتما گرفته بشه . قبل اینکه به بچه شیر بدی سر سینه هاتو در حد چند قطره ای بدوش
دکتر به من گفت خامه، کره،حبوبات نخور. جز کره و خامه همه لبنیاتو میشه خورد.شکلات و کاکائو هم بهتره خورده نشه چون نفخ میاره.
همه غذای بخور اگه حبوبات خوردی نفخشو بگیر
فقط دوغ نخور پیاز خام و سبزی خام ولی داخل غذا و بخته مشکلی نداره نوشابه هم معمولا بده ولی من میخورم مشکلی نداشته فعلا
حبوبات نوشابه گاز دار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.