۵ پاسخ

من همه چی میخورم بعدش نعنا میخورم خداروشکر چیزی نشده

غذاهای نفاخ رو سعی کن کمتر بخوری و نفخشون حتما گرفته بشه . قبل اینکه به بچه شیر بدی سر سینه هاتو در حد چند قطره ای بدوش

دکتر به من گفت خامه، کره،حبوبات نخور. جز کره و خامه همه لبنیاتو‌ میشه خورد.شکلات و کاکائو هم بهتره خورده نشه چون نفخ میاره.

همه غذای بخور اگه حبوبات خوردی نفخشو بگیر
فقط دوغ نخور پیاز خام و سبزی خام ولی داخل غذا و بخته مشکلی نداره نوشابه هم معمولا بده ولی من میخورم مشکلی نداشته فعلا

حبوبات نوشابه گاز دار

سوال های مرتبط