۲ پاسخ

عزیزم دیگه دارو نخور تأثیری نداره منم خیلی خیلی سردرد داشتم هنوزم بعضی وقتا سردرد دارم ولی تحمل میکنم از بی آبی میشه برای من
آب زیاد بخور استراحت کن سرت و ببند ببین بهتر میشی

عزیزم فشارت رو چک کردی؟

سوال های مرتبط