دیگه تا۱ماه احتمالاادامه پیداکنه ولی شل نکیر که موندگار بشه وطولانی
سلام به امید خوب شدنش نباشید البته که رفته رفته اگر شرایط و حال اطرافیان با شما خوب باشه بهبود پیدا میکنه اما اگر پیش روانشناس برید خیلی بهتر و این فشار افسردگی رو حس نمیکنید بهتره راجبش با بقیه صحبت کنید و تنها نباشید بهتره و فعالیت های که قبلاً دوست داشتید رو انجام بدید در نظر داشته باشید که غیر خودتون کسی به شما کمک نمیکنه یعنی حتی اگر کمک هم بکنه موثر نیست اونقدر که خودتون میتونید به خودتون کمک کنید .،
این افسردگی لعنتی تا ۴۰ روز دو ماه باهات هست باید خودت سعی کنی حالتو خوب کنی سعی کن برای خودت وقت بزاری برگردی به روتین قبلی زندگیت کارایی که حالتو خوب میکنه انجام بده من از ۱۵ روزگی امدم خونه بابام اینجا رفتم آرایشگاه به خودم میرسم میرم بیرون برای خودم وقت میزارم بچمو مامانم میگیره افسردگیم خیلی شدید بود حدی که به خودکشی فکر میکردم ولی الان خیلی بهترممممم
عزیزم اگه دیدی که داره بدتر میشه و شدید تر میشه حتما دکتر برو،پشت گوش ننداز تا زود خوب بشی
من هنوزم دارم ولی نسبت به ماه اول خیلی بهتر شدم .
بنظرم خیلی وابسته به شرایطه به آدمایی که اطرافته به حرفای آدم های مهم زندگیت خیلی تأثیر در بهتر شدن حال روحی داره .
من شوهرم خیلی از نظر روحی بهم کمک کرد
جتی با یه حرف کوچیک گریه میکردم
من بعد یکماه کم کم رو به بهتر شدن رقت، قبلش همینجور اشکام میومد، الانم همینجور هستم ولی کمتره واقعا
عزیزم احتمالاچون کمکی نداری خیلی روت فشاره حالتوبدمیکنه سعی کن همش خونه نمونی
طول میکشه دیگه تا۴۰روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.