یه ازمایش بتا انجام بده برو پیش متخصص بران دارو های ویتامین وفولیک اسید واین چیزا مینویسه برای تشکیل قلب نوزاد که انشالله دیگه سالم سالم بمونه .به دنیا بیاد
غذا هم سعی کن پر خوری نکنی وچند وعده بخور اما کم کم که بعدا از غذا زده نشی
اره طبیعیه
قرص فولیک اسید بخور
با ویتامین د3 هزار
راستش نمیشه چیزی اصلا خورد
اره عزیزم تا یماه درد پریودی داری
جیگر ، ماهی های جیوه دار، گوشت های کم پخته شده نخورین
از مسکن ها فقط استامینوفن دوز پایین مجازه
تیرویید ، ویتامین دی، اهن و ذخیره ی خونی باید حتما نرمال باشن
سعی کنین فست فود خیلی کم بخورین
اینجوری دیگه
به مرور خودتون میفهمین
اون دل دردتم بخاطر اینه که رحمت داره جا باز میکنه واسه رشد بچه
قلیون و الکل رنگ مو کاشت ناخن اینا اگر استفاده میکنی نکن
میوه بخور مغزی جات بخور گرمی اصلا نخور میخوری هم خیلی کم ... کم خون هسی فولیک اسید بخور قرص ویتامین Dبخور همین رابطه جنسی هم خیلی کمش کن و آروم انجام بده بعد ایشالا هشت هفته برو دکتر بعد از سونو تشکیل قلب بهت میگه چیکار بکن
فقط یه تجربه، چیزای مقوی رو شروع کن موقع وزن گیری بچه بخور اگر کم خوراکی.
من از وقتی فهمیدم باردارم کلی چیزای خوب میخوردم، بعد که به ماه هشتم رسیدم و اوج اوج وزن گیری بچه بود دیگه از همه چی بدم میومد، واقعا نمیخوردم چون زده شده بودم، کلا کم خوراکم... من فقط اونموقع ها صبحانه هررز اش و حلیم میخوردم... انقدر میخوردم که دیگه بعد تولد لنا من حلیم دلم نخواست اخر هم لنا با وزن ۳۰۲۰ به دنیا اومد
درد طبیعیه منم صبا ک بیدار میشم یکم درد دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.