سلام‌خانما بعد از آنومالی چند هفتگی‌ باید بریم‌سونو

۴ پاسخ

دیگه سنو ۷ ماهگی میشه

بسته به شرایطتون پزشک تصمیم میگیره
مثلا من بخاطره هماتوم هر دو هفته باید برم

فک کنم ۳۰ یا ۳۲ هفته

۲۸ هفته سونو رشد

سوال های مرتبط

مامان 🩵🐣mahyar مامان 🩵🐣mahyar هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقاجاویدو جانان مامان آقاجاویدو جانان ۶ ماهگی