۵ پاسخ

مشکل منم هست

منم دخترم تا ده روزگی اذیت میکرد برای سینه.
اصلا شیشه نده بهش با قاشق و سرنگ بهش بده تلاش کن میگیره نوک سینه ات رو جمع کن بده دهنش

بچه اولم همینجوری بود
اگه دوست داری شیرخشک بدی که هیچی اگر دوست نداری ناامید نشو
بدوش توی شیشه با شیشه بده بخوره من تا ۲یا ۳ماه کارم همین بود بالاخره موفق شدم و گرفت
گاهی اوقات گولش میزدم وسط شیشه خوردن سینه رو میزاشتم دهنش😁

پسر منم ۴۵ روز نگرفت بعدش سینمو گرفت. نگران نباش میگیره ولی باید تلاشم کنی

دخترمنم نگرفت شیرخشک دادم خیلیم تلاش کردم نگرفت

سوال های مرتبط

مامان شایلین وشاین💕🍒 مامان شایلین وشاین💕🍒 هفته سی‌وهفتم بارداری