من از شنبه شروع کردم از ساعت ۹تا ۱ظهر فردا چیزی نمیخورم غذا هم عدسی و سوپ و تخم مرغ تن ماهی خوراک لوبیا یا خورشتی که پختم با نون جو یا ۶/۷قاشق برنج میخورم شما باید طبق تایمی که شام میخورید برنامه ریزی کنی به نظر ۸تا ۱۲بهتره من تا از سرکار بیام و شام بخورم دیگه ۹میشه و خودمم وزن کردم ۱/۸۵۰ از شنبه تا الان کم کردم گرسنه هم نمیشم خیلی
یه قانون وجود داره. موقعی که قراره فست بسته بشه، مثلا ده شب، شما از دو ساعت قبلش دیگه غذای سنگین نخور. مثلا میتونی ۸ شب شام بخوری. ده دیگه ببندی. اما بین ۸ تا ۱۰ یه میوه ای چیزی بخوری. من خودم ۱۴ ساعته میگیرم. ۱۰ شب تا ۱۲ ظهر.
خودت برنامه بریز
۱۶ سال فست باش
۸ ساعت تایم داری تا غذا بخوری همراه با کالری شماری
مثلا من ۸ شب فست
۱۲ ظهر فرداش میتونم غذا بخورم میشه ۱۶ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.