تو رژیم فست شیرینی و شکلات وکلا قند مصنوعی کنار بزارین
فست رو از ساعت کم شروع کنید ک بدنتون کم نیاره از ۸ ساعت رفته رفته زیاد کنید
در کنارش حتما کالری شماری باید بکنید
ورزش هم حتما باید تو برنامه تون قرار بدین
چون بدون ورزش اثر نداره
اینجوری که ۱۶ ساعت ناشتایی ۸ ساعت چیزی میخوری...
مثلا ۸ شب شام میخوری دیگه نباید چیزی جز آب و چای بخوری بدون قند و اینطور چیزا تا فردا ساعتای ۸ صب صبونه بخوری...
خوشبحالت فقط سه کیلو منم دارم میگیرم من ساعت یک فست باز میکنم تا ساعت نه شب دوباره ازساعت نه تا یک ظهر چیزی جز اب چایی نمیخورم زمانی که فست نیستم کالری شماری میکنم قند وشیرینی حذف کردم اگه درست رعایت کنی دوهفته کمتر سه کیلو کم میکنی
من میخوام بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.