۶ پاسخ

سلام منم میخوام رژیم بگیرم 🥺بیا باهم شروع کنیم تنهایی سخته

من همسرم کارشناس ومربی تغذیه وورزش اگه برنامه خواستی میتونی بگیریی ک ن پوستت افتاده بشه نه عصبی بشی ن ریزش بگیریی

من خودم رژیم میگیرم ویتامین الان استفاده نمیکنم
۴۵کیلو کم کردم

من خودمم رژیم فست میگیرم ۱۰کیلو کم کردم از ساعت۸به بعد چیزی نمیخورم
بجز اب وچای و دمنوش
قند کامل حذف کردم
مونده بدنت ۱۲ساعت بگیری
و…..
سعی کن با بدنت بازی کنی از کمترین ساعت شزوع کنی تاعادت کنه
امگا ۳میخورم (اگر ماهی بخورم در یک هفته) دیگه امگا نمیخورم
ویتامین D میخورم- قرص جوشان ویتامین c میخورم-قرص اهن میخورم-
وقتی هم گرسنه ات میشه سمت آب میرم باخودم میگم شاید تشنمه گرسنگی برطرف میشه خیلی اسونه برنامه فین نوش نصب کنین بااون برنامه برین جلو موفق میشین🥰

کانال دارم برا لاغری وگروه تو کانال لینک گروه رو گزاشتم

@Mahnaz27999
. در مورد این چیزا مطلب هست

من خودم رژیم فست گرفتم خوب 19 کیلو وزن تا حالا کم کردم از 8 شب تا 12 ظهر هیچی نمی‌خورم 12 اولاش برنج حذف کرده بودم اول یه روز دوتا تخم مرغ آب‌پز فرداش یه کم نون و مثلا پنیر گرجه یا پنیر گردو بعد ساعت 4 اینجاها میوه میخوردم شب یه شام حالا گاهی نون گاهی ن شام سبک خیلی کم میخوردم همین غذای سفره یه کم وزن ک آمد پایین برنجم اضاف کرذم

ویتامین بیوتین میخوردم برا ریز مو همین گاهی هم کلاژن میخوردم الان تموم شده

سوال های مرتبط