اول ارد را با شعله کم تفت بده که خامیش گرفته بشه بعد کره یا روغن بریز و تاب بده
شکر را با یکم آب جدا بزار رو گاز تا حل بشه هل هم بنداز داخلش
بعد که ارد را با روغن تفت دادی دارچین و زنجبیل و گلاب و زعفران بزن و آب شکر را اضاف کن تا حل بشن و تاب بده تا آرد گلوله نشه، مغزیجاتم اگه داری بریز داخلش
مگه کاچی با شیر درست میشه؟
آرد رو با ادویه تفت بده روغن حیوانی اضافه کن بعدش شیره یا نبات اضافه کن و آب
هم بزن مثل فرنی شد یا رقیق تر آماده ست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.